PUBLICZNY KONKURS OFERT - Dostawa żywności do stołówki szkolnej na 2023 rok – dostawa mięsa i wędlin.”

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
28 listopada 2022

SP15.271.2.2022

Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadami udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej kwoty 130.000 zł netto (§ 5 ust.1 pkt b) zał. Nr 1 do Zarządzenia nr 172/2020 Prezydenta Miasta Konina z dnia 22 grudnia 2020 roku w sprawie dokonywania zakupów dostaw, usług lub robót budowlanych o wartości poniżej kwoty 130.000 zł netto ze środków budżetu Miasta Konina.

  • Zamawiający.

Szkoła Podstawowa nr 15 im. Polskich Olimpijczyków

Turkusowa 1 A 62-510 Konin

Telefon/fax : 63 244 23 75

  • Przedmiot zamówienia.
  1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna „Dostawa żywności do stołówki szkolnej na 2023 rok – dostawa mięsa i wędlin.”
  2. Nomenklatura – liczbowo i słownie – wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.
  3. Zakres przedmiotowy zawiera załącznik nr 2 do Formularz cenowy, (zawiera pozycje wymagane przez Zamawiającego wraz z ilościami).
  4. Wykonawca będzie dostarczał produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów, które obowiązują na terenie Polski, o aktualnych terminach przydatności do spożycia. Opakowania dostarczanych przez Wykonawcę artykułów spożywczych muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia.
  5. Towar winien być przewożony w opakowaniach do tego przeznaczonych wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, nie uszkodzone, nie zamoczone i czyste, bez śladów pleśni i obcych zapachów.
  6. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania produktów do siedziby Zamawiającego własnym transportem na własny koszt i ryzyko, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. 2022r. poz. 2132) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia. Koszt dostarczenia musi być wliczony w oferowane ceny jednostkowe artykułów spożywczych, Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie z tytułu dostarczenia produktów.
  7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczający zamówiony towar pomagał przy jego rozładunku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz był obecny podczas sprawdzenia zgodności towaru z zamówieniem.
  8. Wykonawca gwarantuje, że wytworzone i dostarczone towary spełniają wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego.
  9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu przedmiot zamówienia (zwany dalej również towarem) partiami, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż w 48 h od daty zamówienia. W szczególnych przypadkach wynikających
    z potrzeby Zamawiającego Wykonawca przyjmie doraźne zamówienie w trybie pilnej realizacji. Dostawy powinny się odbywać do godziny 10.00.
  10. Zamawiający składać będzie zamówienie telefonicznie lub e-mailem.
  11. Ilość podana w załączniku nr 2 do ogłoszenia, może ulec modyfikacjom (zwiększeniu/zmniejszeniu) w trakcie obowiązywania umowy.
  12. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia zamówienia na asortyment nie przewidziany w załączniku nr 2 w ramach tej samej grupy artykułów objętych zamówieniem (w takim przypadku Wykonawca sprzedaje towar w możliwie najniższych korzystnych cenach).
  13. Pozostałe warunki zamówienia zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do ogłoszenia.
  • Termin realizacji zamówienia: 

Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy maksymalnie do dnia 31.12.2023 r.

  • Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami.
  1. W niniejszym postępowaniu oferty należy składać w formie pisemnej na adres Szkoła Podstawowa nr 15 im. Polskich Olimpijczyków w Koninie,
    Turkusowa 1 a, 62-500 Konin (sekretariat) lub drogą elektroniczną na adres sekretariat@sp15.konin.pl z zaznaczeniem w temacie wiadomości nazwy zadania i numeru postępowania. Zaleca się zabezpieczenie hasłem oferty za pomocą programu do szyfrowania np.: programem 7-zip. W przypadku zabezpieczenia oferty hasłem Wykonawca po upływie terminu na składanie ofert (w godzinach od 12.00 do godz. 12.15) zobligowany jest do przesłania na adres poczty elektronicznej sekretariat@sp15.konin.pl hasła dostępu.

Oferent powinien być świadomy, że w przypadku braku zabezpieczenia oferty hasłem nie ma możliwości zachowania tajności jego oferty do momentu łącznego otwarcia wszystkich ofert.

Informacje przekazywane drogą elektroniczną zostaną na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdzone.

  1. Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest: Pani Ewa Szymkowiak – intendent tel. 63 244 23 75 wewn. 39
  2. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Wykonawca powinien przedłożyć w  ofercie odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
  3. Zamawiający przyjmuje wszelkie pisma od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00do 15.00.
  • Opis sposobu przygotowania ofert:
  1. Złożone przez Wykonawcę dokumenty ofertowe muszą zawierać:
    1. wypełniony załącznik nr 1 - formularz ofertowy
    2. wypełniony załącznik nr 2 – formularz cenowy,
    3. stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu
      z właściwego rejestru, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu; o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie.
  2. Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone na drukach formularzy załączonych do publicznego konkursu ofert lub przepisanych z zachowaniem pełnego zakresu treści.
  3. Wszelkie koszty związane z opracowaniem oferty ponosi Wykonawca.
  4. Oferta musi być podpisana przez  osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 
  • Miejsce oraz termin składania ofert:
  1. Termin składania ofert: do dnia 09.12.2022 r. do godz. 12.00.
  2. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert będą uznane za "spóźnione" i zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom.
  • Opis sposobu obliczenia ceny:
  1. Wykonawca określi cenę przedmiotu zamówienia w złotych polskich (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku).
  • Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
  1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami, którym przypisano poniższe znaczenie:

Cena – 100,00%

Punkty za w/w kryteria przyznawane będą wg poniższej  zasady:

Oferta o najniższej cenie otrzymuje maksymalną ilość punktów za cenę, każdej następnej ofercie przyznaje się  ilość punktów proporcjonalnie mniejszą,  stosując wzór:   

               Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych

C  = -----------------------------------------------------------------   x   100 x 100%

               Co - cena oferty ocenianej                                                           

Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów (100%) przy czym 1 pkt= 1% w kryterium oceny ofert.

Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert zostanie złożona o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

  • Informacje o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  1. 1.Zamawiający poinformuje Wykonawców, którzy będą brali udział w postępowaniu o wyborze najkorzystniejszej oferty.
  2. Zamawiający zawiadomi wybranego Wykonawcę o miejscu i terminie podpisania umowy.
  3. Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowę na warunkach określonych w formularzu ofertowym oraz cenowym i zgodnie z załączonym projektem umowy stanowiącym załącznik nr 3 do ogłoszenia.
  4. Dopuszcza się przeprowadzenie z Wykonawcami negocjacji dotyczących warunków realizacji zamówienia.
  • Ochrona danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający  informuję, że w odniesieniu do Wykonawców będących osobami fizycznymi:

  • administratorem Wykonawcy danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 15 im. Polskich Olimpijczyków w Koninie, 62-500 Konin, ul. Turkusowa 1 a
  • dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
  • odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu
    o złożony wniosek z wyłączeniem tajemnicy przedsiębiorstwa
    w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
  • dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania,
  • w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • Wykonawca posiada:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych[1];
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO[2];
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących narusza przepisy RODO;
  • Wykonawcy nie przysługuje:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych Wykonawcy, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

[1]Wyjaśnienie:skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy.

[2]Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

Załączniki

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Szkoła Podstawowa nr 15 im. Polskich Olimpijczyków w Koninie
Data utworzenia:2022-11-28
Data publikacji:2022-11-28
Osoba sporządzająca dokument:Iwona Baszczyk
Osoba wprowadzająca dokument:Daniel Wyderkiewicz
Liczba odwiedzin:295